Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Επιστολή - Ξένοι στον τόπο μας


Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο αν και δεν μου  δίνεται η δυνατότητα να τα πω στην τηλεόραση!

Πρόσφατα βρήκα δουλειά σε κάποιο μέρος στη Λεμεσό! Μου έκανε συνέντευξη κάποιος Ιβάν! Όταν άρχισα την πρώτη μέρα που φυσικά ήταν και η τελευταία, με αντιμετώπισαν, όχι όλοι γιατί είμαι δίκαιος, οι πλείστοι τόσο ρατσιστικά και ήταν όλοι ξένοι!

Δεν ξέρω από ποιο μέρος ούτε καν μου συστήθηκαν! 


Είμαι επαγγελματίας barman δούλεψα σκληρά 13 χρόνια στα ξενοδοχεία για να με εξευτελίσουν έτσι! Κουβαλούσα τραπέζια από τη μία άκρη ως την άλλη σε πλακόστρωτο με ρούχα τα οποία θα ήμουν μετά με κόσμο! Ίδρωσα, άρχισα να μυρίζω και σέρβιρα σε εστιατόριο. Τo πουκάμισο μου έγινε μαύρο και το παντελόνι άσπρο! Όταν πήγα στην κουζίνα που έχει νερό για να πιω με έδιωξαν οι ξένοι  από τον ίδιο μου τον τόπο λέγοντας μου να πάω στο bar να πιω νερό! 


Πήγα στο bar και εκεί n αντιμετώπιση ήταν η ίδια. Με έδιωξαν και από εκεί! Αναγκάστηκα να πάω σε ένα περίπτερο να πάρω λίγο νερό να πιω που στην ίδια μου την χώρα με αντιμετώπισαν ρατσιστικά! 


Πού είναι εμένα τα δικαιώματά μου σαν πολίτης αυτής της δημοκρατίας? 
Αν ήμουν στη χώρα τους και τους έκανα τα ίδια τι αντιμετώπιση θα είχα; 
Θα ήμουν μάλλον νεκρός σε κάποιο δρόμο; 


Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα κάτι τέτοιο! Αλλά φταίμε εμείς που σαν Ελληνοκύπριοι συνεχίζουμε να πηγαίνουμε να μας σερβίρουν αυτοί οι ξένοι που τους δίνουμε το ψωμί μας, τις δουλειές μας και μας αντιμετωπίζουν ρατσιστικά στον ίδιο μας τον τόπο! 


Θύμωσα και βρήκα αυτόν τον Ιβάν και του είπα ότι δεν θέλω να εργάζομαι σε έτσι περιβάλλον να με αντιμετωπίζουν ρατσιστικά μέσα στον ίδιο μου τον τόπο! 


Και μετά βγαίνουν κάποιοι έξυπνοι στην τηλεόραση και λένε οι Κύπριοι ζητούν ψηλούς μισθούς! Γιατί να μην ζητούν όταν είναι επαγγελματίες; Το λένε αυτό για να καλύψουν τις βρομιές τους και τα δικά τους συμφέροντα! Θα ήθελα πολύ να μιλήσω σε κάποιον για αυτό που μου συνέβη αλλά μάλλον δεν θα του δώσουν σημασία. Είμαι πολύ θυμωμένος με το τι επικρατεί σε αυτή την χώρα! Είμαι θυμωμένος γιατί ενώ έρχονται εδώ δεν σέβονται ότι τους δίνουμε δουλειές, μας εξευτελίζουν και δεν σέβονται την χώρα που τους δίνει ψωμί!


Μετά τιμής,
Χ.Γ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις