Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

ΣΟΚ:Κύπριες μανάδες δεν έχουν να ταΐσουν τα παιδία τους

Σε απελπιστική κατάσταση βρίσκονται μητέρες, οι οποίες δεν έχουν λάβει ακόμα το επίδομα μονογονιού. Οι γυναίκες ήλθαν σε επαφή με το Sigmalive και κατήγγειλαν ότι δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν τα βασικά για τα παιδιά τους, ενώ θα τους αποσυνδέσουν νερό και ρεύμα.



«Μας είπαν ότι έπρεπε να αποταθούμε στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του πολίτη και εμείς δεν το ξέραμε. Τι είναι αυτά τα πράγματα. Τι θέλουν να κάνουμε; Δεν έχω να ταΐσω τα μωρά μου, θα μας κόψουν το νερό και το ρεύμα. Τι να πω του μωρού μου που δεν έχω να του αγοράσω γάλα; Οι γονείς μου δεν μπορούν να με βοηθήσουν», δηλώνει με τρεμάμενη φωνή μια εκ των γυναικών.

Επιβεβαιώνει την καθυστέρηση το Υπουργείο

Την καθυστέρηση στην έκδοση του επιδόματος επιβεβαίωσε στο Sigmalive το Υπουργείο Εργασίας, εκπρόσωπος του οποίου ανέφερε ότι «αναμένεται να δημοσιοποιηθεί ανακοίνωση τύπου, σε συνεργασία με την υπηρεσία χορηγιών του υπουργείου οικονομικών προς ενημέρωση». Το ζήτημα που προκύπτει όμως είναι ότι η ενημερωτική ανακοίνωση θα εκδοθεί ... μετά την καθυστέρηση!

Η έκδοση των επιταγών αναμένεται να γίνει μέσα στην επόμενη βδομάδα ενώ μέχρι τότε, το Υπουργείο δεν έχει απάντηση στο ερώτημα «τι θα κάνουν αυτές οι μανάδες μέχρι την επόμενη βδομάδα».

Μετά την παρέμβαση του Sigmalive, το Υπουργείο εργασίας δεσμεύτηκε να έλθει σε επαφή με γυναίκες που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα για να εξευρεθεί μια άμεση λύση.


Δημοφιλείς αναρτήσεις