Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Ας είναι! Ειλικρινά συγγνώμη ζητεί η Aegean

Η Aegean με ανακοίνωσή της ζητεί ειλικρινά συγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε από την απόφασή της να μην προχωρήσει στον αποκλεισμό όλων των ξενοδοχείων της Κύπρου μέχρι να λυθεί τεχνικά το πρόβλημα της εμφάνισης ξενοδοχείων από τα κατεχόμενα στην ιστοσελίδα της, ενώ τονίζει ότι τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία στα κατεχόμενα είναι στην επιτρεπόμενη λίστα (!) του Υπουργείου Εξωτερικών!

Ειδικότερα, η αεροπορική εταιρεία σε γραπτή της απάντηση στα σχόλια αναφορικά με τις κρατήσεις ξενοδοχείων που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας της από την Booking.com αναφέρει:






"H AEGEAN θα ήθελε να ενημερώσει σχετικά με την εμφάνιση της ιστοσελίδας διεθνούς αναζήτησης ξενοδοχείων Booking.com στην ιστοσελίδα της.

Συγκεκριμένα μεταξύ των 481 ξενοδοχείων της Κύπρου που διατίθενται από την μηχανή αναζήτησης booking.com την οποία χρησιμοποιεί (και) η Aegean, δυστυχώς υπάρχουν και 3 ξενοδοχεία που βρίσκονται στo κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου.  Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια ιστοσελίδα Booking.com έχει ανεξάρτητη δική της παρουσία με εκατομμύρια κρατήσεων αλλά και συνεργασία με δεκάδες άλλες αεροπορικές εταιρείες. Ως εκ τούτου είναι σαφές ότι ούτε η Aegean ούτε και οι άλλοι χρήστες ορίζουν το περιεχόμενο της Booking.com.

Η AEGEAN για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που επισημάνθηκε σε επιστολή προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες, χρήστες της Hermes Airports (HERMES 17 /5 /2012),  εδώ και 25 ημέρες είχε αναλάβει την πρωτοβουλία  να αναπτύξει  με το Booking.com μία διαφοροποιημένη τεχνικά λύση ώστε να μην εμφανίζεται πλέον στην σελίδα της AEGEAN κανένα ξενοδοχείο για τη συγκεκριμένη περιοχή.

Επιλέξαμε για το μεσοδιάστημα  αυτής της προετοιμασίας αντί να αποκλείσουμε όλα τα ξενοδοχεία της Κύπρου και να χαθούν πολύτιμες κρατήσεις σε περίοδο κρίσης,    να συνεχιστεί η εμφάνιση και των πιο πάνω 3 ξενοδοχείων (τα οποία να σημειωθεί είναι στην επιτρεπόμενη λίστα του Υπουργείου Εξωτερικών της Κύπρου, που μας εδόθη).

Εάν αυτή η επιλογή μας για το μεσοδιάστημα ήταν λάθος, ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη.

Σε κάθε περίπτωση η νέα  τεχνική λύση θα εφαρμοστεί το αργότερο έως το τέλος της εβδομάδας διορθώνοντας το πρόβλημα.

Έντονη απορία και προβληματισμό μας προκαλεί η στοχοποίηση της AEGEAN και μόνο, για την χρήση ενός εργαλείου κοινού με πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο."


Δημοφιλείς αναρτήσεις