Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Τα πολλαπλά επιδόματα των αλλοδαπών και οι μηδαμινές συντάξεις των Κυπρίων…


Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε με τα επιδόματα των αλλοδαπών μιας και ευτυχώς βρέθηκαν κάποιοι που τα έβγαλαν επιτέλους στη φόρα, ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να διαμαρτυρηθώ με τις κατάφορες αδικίες που συνεχίζουν να γίνονται σε βάρος των Κυπρίων αιτητών δημοσίου βοηθήματος.


Είχα κάνει αίτηση για δημόσιο βοήθημα πριν χρόνια σαν μονογονιός με δυο παιδιά που σπουδάζουν, όμως απορρίφθηκα. Πριν περίπου 3 μήνες ξαναπήγα στο γραφείο Ευημερίας για να ξαναπάρω αίτηση μιας και τώρα είμαι άνεργη, χωρίς κανένα εισόδημα και με 2 παιδιά. Η κοπέλα εκεί εξυπηρετούσε μία αλλοδαπή και της εξηγούσε με κάθε λεπτομέρεια για το πως πρέπει να πάρει το επίδομα και όταν τη ρώτησα εγώ που μπορώ να αφήσω τη φόρμα μου, παρολίγο να με πετάξει έξω... Περιττό βέβαια να σας αναφέρω ότι ακόμα περιμένω απάντηση για την αίτηση μου, εδώ και 3 μήνες...

Ήθελα να ρωτήσω την "κυρία" Υπουργό να μας πει, ποια είναι η δουλειά τους εκεί στα γραφεία ευημερίας; Να εξυπηρετούν ΜΟΝΟ τους αλλοδαπούς; Διερωτήθηκε κανένας πως πέρασα εγώ τις γιορτές χωρίς ούτε ένα σεντ; Που είναι η κοινωνική ευημερία σε αυτο το τόπο;Τώρα που αναβαθμίζουν "δήθεν" τις υπηρεσίες εκεί και δεν θα στείλουν επιδόματα για μερικούς μήνες, μήπως αυτό θα ισχύει και για τους αλλοδαπούς; Αποκλείεται... Αφού πάντα έχουν προτεραιότητα...


Δημοφιλείς αναρτήσεις