Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Πτυχιούχος άνεργος ψάχνει δουλειά


Απογοητευμένος που δεν βρίσκει εργασία, πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός με MSc in Project Management for construction, εκφράζει το παράπονό του μέσω της ιστοσελίδας της «Κ», ελπίζοντας για μια "θέση στον ήλιο".

«Είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς νέους στον τόπο μας που είναι και άνεργος. Έχω τελειώσει Πολιτικός Μηχανικός και MSc in Project Management for construction στο Brighton University της Αγγλίας. Τελείωσα τις σπουδές μου και βρήκα δουλεία στην Αγγλία που έμεινα για ακόμα δυο χρόνια. Από τις 15 του Μάρτη είμαι άνεργος» σημειώνει ο αναγνώστης της «Κ», το όνομα του οποίου είναι στην διάθεση της εφημερίδας.


Οι δυσκολίες που συνάντησε πολλές, όπως και πολλοί άλλοι πτυχιούχοι που προσπαθούν να βρουν εργασία. «Στις 25 του Μάη είχα κάνει την αίτηση μου στο ΕΤΕΚ για να με αναγνωρίσει ως πολιτικό μηχανικό. Στην αίτηση λέει ότι θα έπαιρνα απάντηση μετά από 1-3 μήνες. Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα, τον Σεπτέμβριο μου απάντησαν τον Οκτώβριο ότι δεν με αποδέχονται λόγω του μεταπτυχιακού μου - αν και πριν αρχίσω το μεταπτυχιακό μου με είχαν διαβεβαιώσει από το ΕΤΕΚ ότι το αναγνωρίζουν. Έπρεπε να μπω σε μια άλλη διαδικασία, να κάνω μια επιστολή για να την στείλει το ΕΤΕΚ στη Βρετανία για αναγνώριση του μεταπτυχιακού μου. Αυτή την επιστολή την είχα κάνει στις 17 του Οκτώβρη, πληρώνοντας και 60 ευρώ ( +55 ευρώ για να εξεταστεί η αίτηση μου). Μου είπαν πάλι από το ΕΤΕΚ ότι το λιγότερο σε ένα μήνα θα είχα απάντηση. Λόγω της προηγούμενης μου εμπειρίας δεν τους είχα εμπιστοσύνη (έκαναν 4 μήνες να μου απαντήσουν) και τους πήρα τηλέφωνο μετά από 4 εβδομάδες να δω αν υπήρχε απάντηση. Μου είπαν ότι η επιστολή μου ακόμη να σταλεί, γιατί περιμένουν την υπογραφή του διευθυντή! Και ότι είναι μέσα στα πλαίσια, αφού από την στιγμή που σταλεί θα έχουν απάντησε μέσα σε 10 ημέρες. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το ΕΤΕΚ» σημειώνει στην επιστολή του ο πτυχιούχος Μηχανικός.

«Για να βρω δουλειά λόγω της εμπειρίας που έχω, πρέπει να είμαι αναγνωρισμένος από το ΕΤΕΚ. Λόγω ΕΤΕΚ όμως είμαι άνεργος, δεν μου δίνετε καν η ευκαιρία να διεκδικήσω μια θέση στον τομέα μου» κλείνει την επιστολή του ο αναγνώστης, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα δεήσουν οι υπεύθυνοι και θα του δώσουν μια απάντηση.

Δυστυχώς ο νεαρός άνεργος δεν είναι ο μόνος, είναι ένας ανάμεσα στους χιλιάδες νέους που δεν προσκύνησαν κάποιο από τους ηγέτες των κομμάτων του συστήματος μπαίνοντας στην νεολαία του σφραγίζοντας έτσι ένα σίγουρο μέλλον. Στο Κυπριστάν του 2011 να τελειώσεις σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου δεν είναι αρκετό αν δεν είσαι ο γνωστός τους γνωστού.



Δημοφιλείς αναρτήσεις